FAQ

1. Hur registrerar jag en användare på lyreco.se?

Registrera dig genom att klicka på "Registrera dig" överst till vänster på hemsidan.

2. Jag har skapat ett företagskonto men är en privatperson eller omvänt. Kan jag ändra på det?

Ja, du kan ändra detta genom att kontakta vår kundservice. SEkundservice@lyreco.com

3. Kan jag spåra mitt paket?

Ja, du kan spåra ditt paket här. www.lyreco.se/paketsok

4. Kan jag betala med faktura?

Företagskunder kan betala med faktura.

5. Kan jag returnere mina varor?

Alla privatpersoner och företagskunder kan returnera varor inom 14 dagar. Detta görs genom att kontakta vår kundservice. Läs mer här: Retur

6. Det är något fel med min beställning som jag mottagit, vad gör jag?

Om det är fel på beställningen kan du kontakta vår kundservice snarast så hjälper vi dig att göra en reklamation. Läs mer här: Reklamation

7. Hur lång är normal leveranstid?

Normal leveranstid är 1-5 vardagar, men vissa produkter, exempelvis möbler, kan ta länger tid att få levererat.

8. Vad har ni för leveransalternativ?

Leverans till företag:

Standardleverans: Företagspaket med leverans till företagsadress

Hemleverans: Leverans till privatadress. När order skickas från vårt lager finns möjlighet att göra leveransval av datum och tid via Postnord

Utlämningsställe: Leverans till närmaste postombud. Ange mob. nr för SMS avisering

Leverans till privatperson:

Standardleverans: Leverans till närmaste postombud. Ange mob. nr för SMS avisering

Hemleverans: Leverans till privatadress. När order skickas från vårt lager finns möjlighet att göra leveransval av datum och tid via Postnord

9. Jag har fler frågor, vem kan jag kontakta?

Om du har några frågor kontakta vår kundservice på telefon 033-20 65 75 eller maila till SEkundservice@lyreco.com